cze 9, 2016 Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Technologia w e-commerce – recenzja książki

Wielu autorów, wiele pytań, mnóstwo odpowiedzi i jeden tytuł „Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menadżera”.

Oddana w nasze ręce pozycja jest połączeniem tematów związanych z biznesowym i informatycznym aspektem prowadzenia sklepu e-commerce. Poradnik menadżera jest skierowany do team leaderów, menadżerów i menadżerów IT oraz programistów wdrażających sklepy i platformy sprzedażowe. Autorzy jednak wyraźnie zaznaczają, że nie jest to przewodnik dla programistów i mimo ogólnej wiedzy na tematy programistyczne nie zawiera w sobie szczegółowych informacji i instrukcji pomagających stworzyć sklep internetowy. Zawarta wiedza nie jest również poradnikiem biznesowym posiadającym analizy ekonomiczne, porady dotyczące poszczególnych działań na rynku e-commerce.

Książka pozwala zdobyć ogólną, uporządkowaną wiedzę oraz umożliwia wdrożenie e-commerce od pomysłu, poprzez realizację i weryfikację techniczną. Szukając odpowiedzi na nurtujące nas pytania, możemy również korzystać z książki jak ze swoistego FAQ. Każdy rozdział pozwala sięgnąć do zagadnień, które w danym momencie najbardziej nas interesują.

Poradnik jest kompendium dla menadżerów, którzy mając w głowie pomysł na e-biznes, znajdą mnóstwo fantastycznych porad, a przede wszystkim wiedzę, na wiele tematów z dziedziny e-commerce. Zdobyte informacje może nie pozwolą samemu zbudować od A do Z sklepu czy też zaistnieć na trudnym i szybko zmieniającym się rynku, jednak pozwolą zapoznać się i przemyśleć wiele kwestii dotyczących całego zakresu zagadnień technologicznych związanych z handlem w internecie. Jest doskonałą pomocą przed rozpoczęciem prac i rozmów ze specjalistami wysokiego szczebla na tematy w zakresie e-commerce. Pozwala zdobyć przekrojową wiedzę i rozwijać ją w miarę potrzeb. Odnoszę jednak wrażenie, że „Technologia w e-commerce” jest pozycją skierowaną bardziej do project managerów, team leaderów, którzy chcąc pozyskać bardziej szczegółową informację o technologiach, poszczególnych etapach, kamieniach milowych oraz o obszarze działań w zakresie, pozyskują know-how w teorii i praktyce ze wspomnianej książki.

Technologia w e-commerce – recenzja książki

Technologia w e-commerce – recenzja książki

Doświadczenie autorów książki rzutuje również na jakość porad i zagadnień. Nie jest to czysta teoria oparta na podejrzeniach czy badaniach przeprowadzonych przez innych. Wszyscy autorzy to praktycy prowadzący swoje działania w e-commerce. Co dowodzi, że na 466 stronach zawarta wiedza, przykłady, porady, a także „inny punkt widzenia” są bardzo wartościowe.

Polecam książkę szczególnie menedżerom IT, project menedżerom i team leaderom. Wiedza o technologiach w e-commerce będzie przydatna najbardziej dla nich. Jeśli jednak jako menedżer z pomysłem, chciałbyś rozpocząć swoją przygodę na rynku e-commerce książka zapewni szeroką i przekrojową wiedzę popartą doświadczeniem, a przede wszystkim pozwoli zapoznać się z mnogością zagadnień, o których należy bez wątpienia pamiętać.

Autor: Agata Chmielewska

PatronatyPromocja e-sklepu
Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Trol Intermedia

Trol Intermedia 

więcej
patronaty
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Relacja z targów IT Future Expo...

IT Future Expo, coroczne spotkanie B2B, poświęcone trendom oraz innowacjom informatyczno-technologicznym odbyło się 7 i 8 września w Warszawie i gościło szerokie grono Specjalistów i...

Więcej
newsypatronaty
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Meet Magento PL 2016 #mm16pl – relacja...

„The future of eCommerce is the person” to jedno zdanie z prelekcji biznesowej Alexandra Kitova oddaje klimat całego niezwykłego wydarzenia jakim było Meet Magento PL 2016. Konferencja odbyła...

Więcej
e-biznespatronaty
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Psychologia sprzedaży, droga do sprawczości...

Sława i popularność jaka urosła wokół Pana Mateusza Grzesiaka, sprawiła, że sięgając po książkę „Psychologia sprzedaży” byłam pewna, że znajdę w niej wartościowe treści. Nie...

Więcej
newsypatronatytrendy
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Komunikacja marketingowa 2030 – wywiad z aut...

Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja to książka Roberta Stępowskiego wydana przez wydawnictwo Słowa i Myśli - przeczytajcie wywiad z autorem! Adam...

Więcej
jak-promowac-e-skleptrendy
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

(Insta)gram szaleństwa – sprzedaż na Instagr...

Koniec 2015 oraz pierwsza połowa roku 2016 przyniosła ze sobą wiele innowacji w branży Social Media oraz e-commerce. Zmiany zaczęły postępować powoli, a rozpoczęło się, jak to bywa –...

Więcej
e-biznes
Opublikował: Trol Intermedia / 0 komentarzy

Video marketing nie tylko na You Tube...

Inteligentny człowiek się nie nudzi? W dzisiejszych czasach, w świecie w którym jesteśmy dosłownie zasypywani informacjami – czy nuda jest w ogóle możliwa? Wystarczy włączyć komputer,...

Więcej